04.01 中山亂舞(ry

是說當日好累好熱從早上6點多起床到回到家12點成個人已經散左事實上我到現在都仲未回復曬其實(ry
但係d相影出黎真係好正正子影得好開心我都好開心T_T
雖然好sad地塊甲竟然用三只膠水癡過曬都係出師未捷身先死wwwwwwwwwwwwwwwwwwww
嗯我會好好修理下次輪到織田組哈哈哈哈哈哈哈

就這樣XD
下次要再去因為太棒棒子好老實說離開左香港影COS之後
我就被養大左胃口翻吾到轉頭(RY
Read more

03.25 左文字兄弟私影


左文字
兄弟!!!!!!!!!!!!!!
自從出刀以來一直說想要哥哥卻沒有哥哥
終於有哥哥們我好感動!!!!!!!!!!!
整天都在發瘋像城水的猴子(ry
然後拍了好多warm照片我好感動T^T

雖然一路走上山走了覺得半小時然後又下去我覺得腿要散了(ry
真的一係吾做運動一做就係成身裝備行成個鐘衫我覺得好快我會露屍街頭(ry
Read more

04.03 FGO私影

其實我有好多野想講但係我吾知邊度開始好(ry
就由吾知點解當日超興致勃勃落坑然後整整下d甲去到出個日我已經係kill me please (ry
整甲呢d不可一不可再ge行為真係小朋友吾好學啊

但係影完出黎d相咁正正子我又覺得努力完都係值得ge!!!!
雖然當日又大霧又濕(好彩吾熱)著完d甲完全係哈爾移動吾到我係咁慘叫(ry (如果吾係出去/回程都有大家的爸爸媽媽幫忙我想我已經死在中途所以特別鳴謝下blue和夢的爸爸謝謝uncles (ry)
然後影完之後理所當然地所有野都ボロボロ係時候整version 2.0 (ry
但係我覺得大霧挺好的, 如果天氣太好拍黑白貞德反而會冇左一番風味, 只係我冇仙氣姐。
挑戰完外景下次挑戰下影樓我地ge最高目的係教堂~
然後呢出完一次FGO咁成功其實我想休息下但想到8月去旅行我已經在想一些我覺得需要有人阻止我ge行為(ryyyy
Read more

01.27小夜私影

我要告解下, 出左咁耐cos其實我係第一次去城水。個條路呢雖然吾係好崎嶇但係你望下小夜個兜仲有成身ding ding
dum dum (?)咁多野就知道我幾辛苦先爬到過去(ry

事隔三年, 又攞翻套小夜出黎, 終於影到外景!! 之前都擔心小短褲我會吾會死好彩我覺得吾太凍, 雖然走個陣就真係開始越來越凍(ry 然後見到傳說中ge馬騮!!!!! 哇好兇喔但係除左執野個陣好多膠袋聲所以被hee左一野+吸引左一d過來之外佢地都冇搞過我地 (係米我地太惡個樣(......

然後本來想拍雨景雖然吾係陽光普照但說好的雨呢!!!!!! 不過都好ge我未出過小夜外景試下個感覺, 淨係人字拖我都心驚膽戰去到最後吾影下半身穿波鞋算如果吾係我想我真的會PK (ry 多謝朋友愛戴我呢個外表短刀內裡爺爺(ry

Read more

P5雙子私影

一如既往高效率開始, 高效率完結,
好開心可以出多雙子!!!!!
最中意看caroline踢波特屁屁比兩個蘿莉蝦真係好過癮(???
我真係好中意惡死正太蘿莉細細粒但好有火都係好可愛-w-
但係呢我個justine就有d怪怪地咁lor。成日突然就要我鞭打佢ge。一陣仲趴左係地下叫我當佢係波特咁踩我好驚啊媽咪。
今日究竟係出雙子定yuri on ice我地鰲到條腰都斷(ry
但係連續直落三日真係不可一不可再, 私影時已經累私影完更加累(ry
Read more